8 Ocak 2018 Pazartesi

APARTMANDA SEVGİLİME GÖTÜMDEN SİKTİRDİM

Yorum ve soruların için
http://connected2.me/sxdrella
https://ask.fm/sexdrellayasor


Şimdi size erkek arkadaşımın o günden sonra beni tekrar nasıl sikmeye çalıştığını anlatıcam. Evde yaşananlardan bir süre sonra konuyu bir iki açma girişiminde bulundu ama ters bişey dememden korkuyodu. Bı gün beraber bi arkadaşımızın doğum gününe gidicektik. Evdeydi. Hafif bı makyaj yapmıştım. Gömlek yakalı tatlı kısa bı elbise ve siyah ince çorap giymiştim. Eve doğru beraber yürüdük. Bakışlarında bi gariplik vardı sanki. Evet beni beğenmişti ama yine de sikecekmiş gibi bakması hoşuma gitmemişti o an. Binaya girdik ve asansörler bozulmuştu 7. Kata merdivenlerden çıkmak zorundaydık. Oflaya puflaya çıkmaya başladım. O arkamdaydı. Gerçekten çok tuhaftı ben konuşuyodum ama o pek tepki vermiyordu. 4. kata geldiğimizde birden arkamdan tuttu kendine çekti beni. Sustum. Sarılıp bırakacağını düşündüm ama bildiğiniz sikini dayamıştı götüme ve bastırıyodu. Napıyosun dedim. Hiç dedi ve yandan dudaklarımı yakaladı. Sikini gotümün üstünde kaydırıyodu. Bak rezil oluruz geç de kalıcaz bırak dedim. Hayır seni istiyorum umrumda değil dedi. Kazık gibi olmuş sikini hissediyordum. Bi yandan hikayelerden okuduğum götünden sikilip zevk alan kızlar aklımdan geçiyordu bı yandan geçen günkü tecrubemiz. Elbisemi yukarı doğru sıyırmaya başlamıştı bile bi yandan boynumu deli gibi yalıyordu. Heyecandan nefesimi tutuyordum. Artık bende götümü ona yaslamaya başlamıştım. Bi şans daha verebilirdim sanırım. Eteğimi tamamen kaldırdığında ince çorabımdan sikini daha iyi hissedebiliyordum. Merdivenlerdeydik birden beni kattaki kapının arkasına doğru çekti. Ve sıyırdığı eteğimin altından çorabımı indirdi sikini bacaklarımın arasına soktu. Offfff vıcık vıcık olmuş  amımın dudaklarına değiyodu. Önümü döndüm ve sikini amımda biraz kaydırmasina izin verdim. Sikine bakmak istedim pespembe başı vardı ve kazık gibi olmuştu... Acaba bunu içime almak nasıl bi his olurdu? Hiç bi fikrim yoktu. Sikini yalamayı aklımdan geçirdim ama ya beceremezsem endişeleri kafamdan geçiyordu. Ben  bunları düşünürken saçlarımdan tutup kafamı sikine eğdi. Dudaklarımı araladım sikini yavaşça ağzıma aldım acemice  her yerini yalamaya çalıştıktan sonra vaktimizin dar olduğu aklına gelmiş olsa gerek ki kaldırdı beni döndürdü ve sikini göt deliğime dayadı. Hem korkuyodum hemde sikilmek istiyodum. Sikini yavaşça iterken
götüm yırtılacak gibi oldu hele tamamını soktuğunda nerdeyse çığlık atıyordum. Çok acıyo çıkar dediğimde beni sıkıca tuttu ve bekledi öylece. Alışmaya başlamıştım inanamıyorum beni götümden  sikiyordu? Benden ses gelmediğini görünce sikmeye başladı. Sikemedigi günün hıncını alırcasına sikiyordu götümü. O vurdukça sarsılıyodum memelerim sallanıyodu. Götümun yanaklarını ayırıp daha hızlı sikmeye başladığında her vuruşu amıma da baskı yapıyordu ve mmmmmm bu çok hoşuma gitmişti. Daha sonra da siktirecek misin dedi kulağıma. Evet dedim elini memelerime attı ve götümu sikip memelerimi  avuçlarken boşaldı. Götümden onun menisi amımdan zevk suyu akıyordu. Baya bi ıslak mendille  temizlenme faslından sonra arkadaşımın evine gittik..  Götüm resmen gevşemişti oturunca acıyodu. Zevk de almıştım evet ama o kadar kısa bi süreydi ki tam karar verememiştim. O yüzden daha rahat bi ortamda tekrar siktirecektim..


Yorum ve soruların için
http://connected2.me/sxdrella
https://ask.fm/sexdrellayasor


1 yorum: