24 Ocak 2018 Çarşamba

SEVGİLİMLE TAVAN ARASINDA

Yorum ve soruların için
http://connected2.me/sxdrella
https://ask.fm/sexdrellayasor


(Hikayelerim birbirini takip ediyor, sevgilimle olanları en başından  okumak isterseniz diğer yazılarıma bakabilirsiniz)

Artık sevgilimle fırsat buldukça öpüşüp yiyişiyorduk. Özellikle apartmanlar, yangın merdivenleri, en üst katlar en uygun yerlerdi. Birbirimizi yavaş yavaş keşfediyorduk. Sakso çekmeyi yavaş yavaş öğreniyordum. Kesinlikle daha iyi ve daha uzun süre yalayabiliyordum.
Yine bir gün benim okulumun yanındaki bir parktayız. Birden elimden tutup çekmeye başladı beni nereye dedim gel dedi hızlı hızlı yürüyorduk. Sokaklarda yürürken binaları inceliyordu. Sanırım anlamıştım. Bir binaya girdik en üst kata çıktık. Tavan arası katı vardı bu süperrrdii. Yere koyup uzanabilecegimiz minder bile bulmuştuk. Etrafı kontrol ettikten sonra direğe yaslandı ve belimden tutup kendine çekti beni. Üstümde çoğunlukla olduğu gibi kısa gri okul etegim ve siyah ince corabim vardı. Yavaşça öpüşmeye başladık çok seksiydi amım yavaş yavaş kendini hissettiriyordu. Elleri yavaşça götüme indi. Dudaklarımi yerken bı yandan eteğimin üstünden götümü avuçluyordu. Artık iyice yaşlanmıştım amımı sikine dayıyordum. Kulağıma sikini amımla yine buluşturmak istediğini söyledi. Çok istiyordum ama bakireydim ve bı kaza olacağından korkuyordum... Olmaz dedim seni şimdi sikmicem sadece ıslak aminda kaydırıcam dedi. Çok merak ediyordum ve amimdan sikilme hissini bilmesem de onu istiyordum. Gözlerine bakarak yavaşça bacaklarımı seksi gösteren ince çorabımı indirdim. Eteğimi kaldırmadan sikini amıma değdirdi. Mmmmm sıcacıktı kazık gibi olmuştu. Amım yanıyordu tek başıma olsaydım klitorisimin okşanmaya ihtiyacı vardı. Şimdi bunu onun siki yapacaktı. Sikinin başını vıcık vıcık olmuş amımda kaydırıyordu. Mmmmmm çok güzeldi daha hızlı olmasını istiyordum. Sikini tutup hızlı hızlı amımda kaydırmaya başladım. Amımın suları bacağıma akacaktı nerdeyse. Durdurdu beni ve mindere uzandı. Siki yatık bı şekilde üstüne oturdum ve kaymaya başladım. Offfff muhteşemdi ikimizde çok zevk alıyorduk. Şeytan diyordu ki kaldır siki ve üstüne yavassssca oturup kaşar eteğinle zıpla.. Ama sadece bununla yetinmeliydim. Sikinin üstünde amımla sikini ıslata ıslata kayarken boşalttım onu. Toparlanıp çıktık. Veee tabiki devamı gelecek beklemede kalın :)😏👅

Yorum ve soruların için
http://connected2.me/sxdrella
https://ask.fm/sexdrellayasor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder